Museus de Martorell > Notícies > Novetats > ‘Vincles’ homenatja Jaume Muxart a vuit mans amb artistes lligats al pintor

‘Vincles’ homenatja Jaume Muxart a vuit mans amb artistes lligats al pintor

Per  Maria Cerezuela  – 08/07/2022

L’exposició Vincles s’ha estrenat aquesta tarda amb les obres dels artistes Carme Bueno, Jaume de Córdoba, Carme Galofré i Albert Minoves, que han fet una tria d’entre la seva trajectòria per homenatjar el pintor martorellenc Jaume Muxart. La mostra pretén lligar, a través de les obres de tots quatre, elements de Muxart que han anat transmetent-se a les següents generacions i que també hi són en ells mateixos. Pintura i escultura s’uneixen al Muxart. Espai d’Art i Creació Contemporanis sota l’atenta mirada del martorellenc.

El regidor de Cultura de l’Ajuntament de Martorell, Andreu González, ha assistit aquesta tarda a la inauguració de Vincles, en la qual s’hi han aplegat una trentena de persones per conèixer l’obra de Bueno, de Córdoba, Galofré i Minoves i quin és el lligam amb el pintor martorellenc. L’exposició ocupa quatre espais, un per a cada artista, i tots ells han ofert una explicació de la seva aportació a la mostra.

L’exposició Vincles podrà veure’s al Muxart. Espai d’Art i Creació Contemporanis fins el 18 de setembre ininterrompudament, excepte del 18 al 28 d’agost. Els horaris són de 17.30 a 20.30h els dijous i els divendres i de 10.30 a 14.00h els dissabtes, diumenges i festius.