La consulta de documents es regeix pel que determina la llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Qualsevol persona major de 16 anys pot venir lliurement i consultar de manera gratuïta tots els documents originals i recursos d’informació que siguin del seu interès.
Cal recordar que alguns documents són d’accés restringit o reservat perquè comporten un perjudici per a la seguretat pública, la investigació d’infraccions, la confidencialitat en els procediments, els drets dels menors, la intimitat i altres drets privats, el secret professional i si la informació té la condició de protegida.
Com s’ha de sol·licitar?
Cal sol·licitar per escrit la documentació que es vulgui consultar a través de qualsevol mitjà que permeti tenir constància de la vostra identitat (electrònic o presencial). El temps màxim de tramitació és d’1 mes.
Podeu emplenar la sol·licitud d’accés a la informació pública des del portal de tràmits
Consulta presencial
Per accedir a la sala de consulta cal cita prèvia en horari de 8-15h de dilluns a divendres.
El personal de l’AMM us podrà atendre de manera personalitzada en el vostre procés de recerca i resoldre dubtes sobre qualsevol dels fons conservats
Consulta telemàtica
Per una banda posem a la disposició de la ciutadania documents i dades que custodiem a l’AMM a través de mitjans electrònics: Consulta en línea (enllaç al punt I del web)
I per l’altra facilitem la consulta dels seus propis expedients administratius tramitats amb l’Ajuntament de Martorell, a través de la seva carpeta del ciutadà