Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > Visita comentada a l’exposició ‘Espècies Minerals. L’univers a les pedres; una recerca infinita’ a càrrec de David Rosell

12 de Febrer
Muxart. Espai d’Art i Creació Contemporanis

El diumenge 12 de febrer a les 12 h, David Rosell, artista de la mostra ‘Espècies Minerals. L’univers a les pedres; una recerca infinita‘ ofereix una visita comentada a l’exposició que actualment, i fins al 26 de març, acull el Muxart, Espai d’Art i Creació Contemporanis.

No deixeu perdre l’oportunitat de conèixer més sobre les pedres i minerals que formen part de la mostra i del seu procés creatiu.

Encara queden entrades disponibles així que, si voleu assistir, només cal que reserveu la vostra entrada a través del portal entrades.martorell.cat.

En cas que en aquesta ocasió no us sigui possible, el diumenge 5 de març a les 12 h, Rosell tornarà a oferir aquesta visita comentada entorn la mostra.

Més informació a 93 774 22 23 o a museus@martorell.cat