Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > Presentació del llibre ‘Muxart, color i composició’

Presentació del llibre ‘Muxart, color i composició’

27 de Octubre
a les 18.00 h
Muxart, Espai d'Art i Creació Contemporanis
Presentació del llibre ‘Muxart, color i composició’

El divendres 27 d’octubre, a les 18 h, acte de presentació del llibre “Muxart, color i composició” que tindrà lloc al Muxart, Espai d’Art i Creació Contemporanis.

La publicació, és el fruit d’anys de treball sobre la història i figura de l’artista martorellenc Jaume Muxart, així com de l’estudi de la seva obra i la col·lecció del nostre centre.

L’acte comptarà amb la presència de Pilar Bonet, historiadora i crítica d’art, com a autora de la publicació i comissària de l’exposició permanent, i la filla de l’artista, Paulina Muxart.

Per assistir, només cal que reserveu la vostra entrada gratuïta a través del portal entrades.martorell.cat.