Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > Per Festa Major, visites teatralitzades a L’Enrajolada i al Museu Municipal Vicenç Ros

15 de Agost, 16 de Agost

Com cada any, coincidint amb la Festa Major del Municipi, podreu gaudir de la visita als Museus de Martorell d’una forma especial!

El dimarts 15 d’agost, algun dels personatges que van formar part la història de L’Enrajolada, Casa Museu Santacana, ens obrirà les portes per explicar-nos com era la vida al segle XIX. Podreu gaudir d’aquesta visita teatralitzada en tres torns, a les 11 h, a les 12 h i a les 13 h.

L’endemà, dimecres 16 d’agost, serà el Museu Municipal Vicenç Ros el que podrà visitar-se mitjançant les explicacions de dos personatges determinants en la història de l’edifici que avui ocupa el museu. Podreu fer la visita, també, en tres torns: a les 11 h, a les 12 h i a les 13 h.

Per assistir a qualsevol de les visites, només cal que reserveu la vostra entrada gratuïta a través del portal entrades.martorell.cat.

Les activitats apareixeran publicades i obertes a inscripció la darrera de juliol.

Per a més informació, podeu contactar al telèfon 93 774 22 23 o a través del correu museus@martorell.cat.