Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > Obertura de l’exposició ‘Vinyetes Migrants. Còmics, migració i memòria’

Obertura de l’exposició ‘Vinyetes Migrants. Còmics, migració i memòria’

1 de Març - 24 de Març
Centre d'Interpretació del Patrimoni Històric, 'La Caserna'
Obertura de l’exposició ‘Vinyetes Migrants. Còmics, migració i memòria’

Des del proper divendres 1 de març fins al 24 de març al Centre d’Interpretació del Patrimoni Històric “La Caserna” s’exposarà ‘Vinyetes Migrants, Còmics, migració i memòria’

Aquesta mostra, comissariada per David Fernández i Lilianna Marín, i produïda pel Museu d’història de la Immigració de Catalunya (MhiC), neix de la voluntat de visibilitzar com el còmic ha estat en els darrers anys un mitjà compromès amb una realitat tan complexa, tan propera i tan transcendent com és el fenomen migratori.

Vinyetes Migrants presenta una gran varietat de mirades sobre el període comprès entre la Guerra Civil Espanyola i l’època actual, lligant l’experiència vital i artística dels autors d’aquestes darreres dècades amb l’obra de dibuixants i guionistes contemporanis que han plasmat en els seus còmics aquestes realitats.

Podeu visitar la mostra de manera lliure i gratuïta en els següents horaris:

Dijous i divendres de 18 a 20 h.
 Dissabtes, diumenges i festius de 12 a 14 h.

Localització