Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > Fira de Primavera 2024 a Museus de Martorell

Fira de Primavera 2024 a Museus de Martorell

27 de Abril - 5 de Maig
Fira de Primavera 2024 a Museus de Martorell

Torna la Fira de Primavera i, amb ella, un ampli ventall d’activitats amb les quals podreu gaudir dels Museus de Martorell:

Visita teatralitzada al Museu Municipal Vicenç Ros

Museu Municipal Vicenç Ros –  Dissabte 27 d’abril a les 11 h, a les 12h i a les 13 h.

Amb motiu de la Fira de Primavera de Martorell, visita teatralitzada al Museu Municipal Vicenç Ros, de la mà d’algun dels personatges que han format part de la seva història.

Preu: 2 €.

Visita teatralitzada a L’Enrajolada, Casa Museu Santacana

L’Enrajolada, Casa Museu Santacana – Diumenge 28 d’abril a les 11 h, a les 12 h i a les 13 h.

Amb motiu de la Fira de Primavera de Martorell, visita teatralitzada a L’Enrajolada,  de la mà d’algun dels seus antics habitants.

Preu: 2 €

Taller familiar de serigrafia

Muxart, Espai d’Art i Creació Contemporanis – Diumenge 28 d’abril a les 11 h.

Activitat familiar adreçada a infants a partir de 6 anys. Activitat a càrrec de La Méchantery i  La Fàbrica Serigrafia, en el marc de l’exposició temporal de “L’Oblit a la revolta”.

Activitat gratuïta.

Imprescindible reserva prèvia a  través del portal entrades.martorell.cat

‘La Salut al segle XVI’

Antiga Farmàcia Bujons – Divendres 3 de maig a les 19 h.

La correspondència entre Estefania de Requesens i la seva mare ens permet conèixer de primera mà aspectes de la sanitat al segle XVI: embarassos, malalties, remeis, aliments, prevenció, medicina domèstica.

Conferència a càrrec del Dr. Francesc Devesa Jordà

Organitza: Centre d’Estudis Martorellencs

Itinerari per la Vila

Plaça de L’Església – Dissabte 4 de maig  a les 11 h

Itinerari guiat amb el qual podreu conèixer la història dels orígens del municipi i gaudir d’alguns dels edificis més antics de La Vila de Martorell, a través d’una agradable passejada que ens portarà fins al Pont del Diable.

Activitat gratuïta amb aforament limitat

Imprescindible reserva prèvia a través del portal entrades.martorell.cat.

Visita comentada a l’exposició “Muxart, Color i composició”

Muxart, Espai d’Art i Creació Contemporanis – Dissabte 4 de maig  a les 12 h

Visita comentada en la qual podreu endinsar-vos en l’univers artístic i personal de Jaume Muxart, aprofundir en la seva trajectòria creativa i analitzar algunes de les seves obres a través d’una dinàmica participativa.

Activitat gratuïta amb aforament limitat

Imprescindible reserva prèvia a través del portal entrades.martorell.cat.

‘Sota les capes de Muxart’

Muxart, Espai d’Art i Creació Contemporanis  –  Diumenge 5 de maig  Horaris: 11 h, 12 h i 13 h

Visita a l’exposició permanent “Muxart. Color i composició” d’una manera molt especial a través d’una intervenció teatral contemporània a càrrec de la companyia La Moderneta.

Preu: 2 €.