Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > Inauguració de l’exposició ‘Signes i escriptures. Col·lecció Suñol Soler’

Inauguració de l’exposició ‘Signes i escriptures. Col·lecció Suñol Soler’

Muxart. Espai d’Art i Creació Contemporanis
Inauguració de l’exposició ‘Signes i escriptures. Col·lecció Suñol Soler’

Divendres 21 d’abril a les 18 ’30 h, inauguració de l’exposició ‘Signes i escriptures. Col·lecció Suñol Soler‘ al Muxart, Espai d’Art i Creació Contemporanis.

La mostra, organitzada pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Suñol, arriba a Martorell amb la intenció d’afavorir un espai de reflexió sobre el paper dels signes i l’escriptura en les arts plàstiques de la segona meitat del segle XX.

Les obres exposades, que formen part de la Col·lecció Suñol Soler, van estar realitzades entre el 1972 i l’actualitat i són autoria d’artistes com Robert Llimós, Fina Miralles, Antoni Tàpies, Zush, Ignasi Aballí, Carlos Pazos, entre altres, i dibuixen un recorregut sobre les aplicacions simbòliques com a estructuració del pensament i posterior expressió estètica.

El divendres 21 d’abril, amb motiu de la inauguració, podreu gaudir de les explicacions del comissari de la mostra, Xavier de Luca.

‘Signes i escriptures’ podrà visitar-se de forma lliure fins al 25 de juny de 2023.

Inauguració exposició: Divendres 21 d’abril a les 18’30 h

Horari d’hivern (abril i maig):

• Dijous i divendres de 17 a 20 h
  • Dissabtes, diumenges i festius de 10’30 a 14 h

Horari d’estiu (juny):

• Dijous i divendres de 17’30 a 20’30 h
  • Dissabtes, diumenges i festius de 10’30 a 14 h

Lloc: Muxart, Espai d’Art i Creació Contemporanis de Martorell. Pl. de les Hores, s/n. 08760-Martorell

Entrada gratuïta

Més informació a 93 774 22 23 o a museus@martorell.cat