Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > Inauguració de l’exposició “Història de les mans”

Inauguració de l’exposició “Història de les mans”

8 de Setembre
Inauguració de l’exposició “Història de les mans”

Divendres 8 de setembre a les 19 h no podeu faltar a la inauguració de l’exposició “Història de les mans”, organitzada pel Programa d’Arts Visuals de la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del MNAC (Museu Nacional d’Art de Catalunya) i premiada, recentment, per l’ACCA (Associació Catalana de Crítics d’Art).

La mostra revisa alguns aspectes destacats de la història cultural de les mans i la nostra relació tàctil amb el món, a partir d’un diàleg entre obres d’art contemporani d’artistes actuals i una selecció de peces del Romànic, el Gòtic, el Renaixement, el Barroc i l’art modern procedents de la col·lecció del MNAC.

També dedica atenció a la progressiva evolució, en temps recents, cap a una cultura digital en què la manualitat conviu amb formes de relació fonamentades en el contacte dactilar i en la mediació de dispositius i pantalles tàctils.

Podrà visitar-se fins al 29 d’octubre de 2023 en l’horari següent:

Setembre:

• Dijous i divendres de 17.30 a 20.30 h