Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > Inauguració de l’exposició fotogràfica ‘FRAME’ de Glòria Cruz

Inauguració de l’exposició fotogràfica ‘FRAME’ de Glòria Cruz

11 de Febrer
Centre d'Interpretació del Patrimoni Històric, 'La Caserna'
Inauguració de l’exposició fotogràfica ‘FRAME’ de Glòria Cruz

Dissabte 11 de febrer, a les 19’30 h, inauguració de fotogràfica ‘FRAME‘ al Centre d’Interpretació del Patrimoni Històric, ‘La Caserna’.

A l’exposició, la fotògrafa Glòria Cruz ens planteja diversos escenaris, a la manera dels films o construccions arquitectòniques, cercant sempre l’equilibri entre els objectes, colors i personatges, amb voluntat de generar-nos diverses emocions.

A partir de fotografies narratives, captura l’instant explicant-nos l’inici d’algunes històries de ficció on apareixen personatges inactius, i ens convida a plantejar-nos i debatre entorn què passa a l’escena i el seu final.

A la mostra podreu gaudir de 20 escenes realitzades a comerços i espais del municipi que ens parlen de temes relacionats amb l’ésser humà, les passions, el cos, el desig, la violència de gènere, el poder, la identitat o les relacions interculturals.

El dissabte 11 de febrer, amb motiu de la inauguració, podreu gaudir de les explicacions de Glòria Cruz.

FRAME‘ podrà visitar-se de forma lliure fins al 12 de març de 2023 tots els dijous i divendres de 17 a 20 h i dissabtes i diumenges de 12 a 14 h.

Inauguració exposició: Dissabte 11 de febrer a les 19’30 h

Horari: De l’11 de febrer al de gener al 12 de març de 2023

• Dijous i divendres de 18 a 20 h
  • Dissabtes, diumenges i festius de 12 a 14 h.

Lloc: Centre d’Interpretació del Patrimoni Històric, La Caserna. Passeig del Quarter, 9. 08760-Martorell

Entrada gratuïta

Més informació a 93 774 22 23 o a museus@martorell.cat