Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > Inauguració de l’exposició ‘Espècies Minerals. L’univers a les pedres; una recerca infinita’ de David Rosell

20 de Gener
Muxart. Espai d’Art i Creació Contemporanis

Divendres 20 de gener, a les 19 h, inauguració l’exposició ‘Espècies Minerals. L’univers a les pedres; una recerca infinita’ al Muxart, Espai d’Art i Creació Contemporanis.

L’exposició ens mostra els límits entre l’artifici i el natural a través de minerals extrets de la natura, intervinguts o recreats, presentats de forma sistemàtica i científica, a la manera de les col·leccions mineralògiques.

L’artista i comissari, David Rosell, basa la seva forma de treball en l’assaig i error, sempre guiat per la intuïció en la barreja de materials i tècniques.

Intervé els minerals cercant allò que amaguen a l’interior i, en la mostra, ens convida a pensar i esbrinar, com si es tractés d’un joc, el procés de creació de cadascuna de les pedres exposades.

El divendres 20 de gener, amb motiu de la inauguració, podreu gaudir d’una visita guiada a càrrec de l’artista. De la mateixa forma, i com a activitats vinculades a l’exposició, Rosell també oferirà visites guiades els diumenges 12 de febrer i 5 de març a les 12 h.

Espècies minerals. L’univers a les pedres; una recerca infinita‘ podrà visitar-se de forma lliure fins al 26 de març de 2023 tots els dijous i divendres de 17 a 20 h i dissabtes i diumenges de 10’30 a 14 h.

Inauguració exposició: Divendres 20 de gener a les 19 h

Horari: Del 20 de gener al 26 de març de 2023

• Dijous i divendres de 17 a 20 h
  • Dissabtes, diumenges i festius de 10’30 a 14 h.

Lloc: MUXART. Espai d’Art i Creació Contemporanis. Pl.  de les Hores, s/n. 08760-Martorell

Entrada gratuïta

Més informació a 93 774 22 23 o a museus@martorell.cat