Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > Inauguració de l’exposició ‘De l’Oblit a la Revolta’

Inauguració de l’exposició ‘De l’Oblit a la Revolta’

1 de Març
a les 19.30 h
Muxart, Espai d'Art i Creació Contemporanis
Inauguració de l’exposició ‘De l’Oblit a la Revolta’

El proper divendres 1 de març, a les 19:30 h, inauguració de l’exposició ‘De l’Oblit a la Revolta’.

A continuació els comissaris de l’exposició, Txema Romero i Fina Duran realitzaran una visita comentada a la mostra.

‘De L’Oblit a la Revolta’ planteja la reivindicació de diverses dones vinculades a la creació artística que, o bé van ser invisibilitzades, o no se les va permetre l’accés a l’art oficial.

La mostra trenca les barreres de l’art oficial i el d’àmbit més íntim, dels gèneres i les jerarquies artístiques, precisament perquè a les dones sovint se les va enclaustrar en les mal anomenades “arts menors”.

Amb l’art contemporani com a mediador, diverses artistes actuals vinculades al territori reivindiquen les figures de les seves predecessores, que van ser llavor en la seva lluita, sovint silenciosa, i converteixen les seves vides en les autèntiques obres d’art de l’exposició.

Per la presentació de l’exposició a Martorell s’ha incorporat la figura de la ceramista Camila Aregall en diàleg amb l’artista contemporània Olga Muxart.