Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > Actes i esdeveniments del mes de novembre

Actes i esdeveniments del mes de novembre

1 de Novembre - 30 de Novembre
Actes i esdeveniments del mes de novembre

Aquest mes de novembre els Museus de Martorell organitzem diversos actes i esdeveniments que no us podreu perdre.

Conferència ‘Sobretaules’

Dissabte 5 de novembre a les 11’15 h

En el marc del festival Fem Dansa, conferència ‘Sobretaules’, a càrrec de Txatxo Sabater, arquitecte i professor de la Universitat Politècnica de Catalunya.
A continuació, espectacle performatiu a l’exterior del museu, a càrrec del col•lectiu Ritu.

Lloc: Muxart, Espai d’Art i Creació Contemporanis. Pl. de les Hores, s/n. 08760 – Martorell.

Visita teatralitzada a la Farmàcia Bujons

Dissabte 12 i diumenge 13 de novembre a les 11’30 h, a les 12’15 h i a les 13 h.

Coincidint amb la Setmana de la Ciència 2022, tornen les visites teatralitzades a l’antiga Farmàcia Bujons, en les que un personatge molt peculiar ens explicarà la història d’aquesta farmàcia que va estar en funcionament entre el 1842 i el 1957 al barri històric de la Vila.

Lloc: Farmàcia Bujons. Pl. de la Vila, 41. 08760 – Martorell.

Imprescindible reserva a entrades.martorell.cat

CreArt. Cicle mensual d’activitats artístiques per adults: Natura morta de tardor

Dijous 17 de novembre a les 17’30 h

Vine a pintar, amb pintura acrílica sobre tela, una natura morta composta per elements de la tardor.
A càrrec de l’artista Carme Bueno.

Lloc: L’Enrajolada, Casa Museu Santacana. C. De l’Aigua, 1. 08760 – Martorell.

Imprescindible reserva a entrades.martorell.cat

Visita comentada a l’exposició ‘CEM 50/40 ARQUEOLOGIA. 50 Anys de la fundació del Centre d’Estudis Martorellencs. 40 Anys d’excavacions programades al Priorat de Sant Genís de Rocafort’

Diumenge 20 de novembre a les 12 h

Alfred Mauri, arqueòleg, historiador i vicepresident del Centre d’Estudis Martorellencs ens ofereix la possibilitat d’observar la mostra a través d’una interessant visita comentada.

Lloc: Centre d’interpretació del Patrimoni Històric, ‘La Caserna’.  Passeig Quarter, 9. 08760 – Martorell

ART A DEBAT. Diàlegs d’art contemporani
‘Taula rodona’ entorn de l’exposició ‘Taula’

Dijous 24 de novembre a les 18 h

Taula rodona en el marc de l’exposició ‘Taula’ amb les artistes Isabel Banal, Svantje Busshoff, Refina Giménez i Curro Claret, moderada per la comissària Paulina Muxart.

Itinerari per La Vila

Diumenge 27 de novembre a les 11 h

Itinerari guiat amb el qual podreu conèixer la història dels orígens del municipi i gaudir d’alguns dels edificis més antics de La Vila de Martorell, a través d’una agradable passejada que ens portarà fins al Pont del Diable.

Lloc: Pl. de l’Esgésia, s/n. 08760 – Martorell.