Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > A l’estiu… visites teatralitzades als Museus de Martorell

A l’estiu… visites teatralitzades als Museus de Martorell

21 de Juliol, 15 de Agost, 16 de Agost
A l’estiu… visites teatralitzades als Museus de Martorell

A l’estiu retornen les visites teatralitzades als nostres equipaments museístics.

El diumenge 21 de juliol al Muxart, Espai d’Art i Creació Contemporanis podreu gaudir de la visita performativa ‘Sota les capes de Muxart’ una proposta cultural que ens endinsa en el pensament i l’obra de l’artista martorellenc on es combinen teatre, música i dansa.

I a l’agost, coincidint amb la Festa Major del municipi, podreu descobrir  l’Enrajolada i el Museu Municipal Vicenç Ros acompanyats d’alguns dels personatges que han format part de la seva història:

El dijous 15 d’agost, podreu visitar L’Enrajolada, Casa Museu Santacana, en tres torns, a les 11 h, a les 12 h i a les 13 h.

L’endemà, divendres 16 d’agost, serà el Museu Municipal Vicenç Ros el que podrà visitar-se també en tres torns: a les 11 h, a les 12 h i a les 13 h.

Per assistir a qualsevol de les visites cal que adquiriu la vostra entrada a través del portal entrades.martorell.cat.

El preu de l’activitat és de 2€ per persona. Els infants fins a 12 anys podran assistir-hi gratuïtament.

Per a més informació, podeu contactar al telèfon 93 774 22 23 o a través del correu museus@martorell.cat.