Museus de Martorell > Agenda > Celebracions > Actes del Centenari ‘Jaume Muxart 1922-2022’

Actes del Centenari ‘Jaume Muxart 1922-2022’

3 de Juliol
Muxart. Espai d’Art i Creació Contemporanis
Actes del Centenari ‘Jaume Muxart 1922-2022’

En el marc del centenari de naixement de l’artista martorellenc Jaume Muxart i Domènech (1922-2019) i, coincidint amb la seva data de naixement, el proper diumenge 3 de juliol organitzem dues activitats:

Visita comentada a l’exposició ‘Color i Composició’ a través del moviment, a càrrec de Toni Jodar i Paulina Muxart

Diumenge 3 de juliol a les 12h – Muxart, Espai d’Art i Creació Contemporanis

Toni Jodar, ballarí d’Explica Dansa, traduirà a moviments i gestos les explicacions que, Paulina Muxart realitzarà a l’exposició permanent ‘Muxart. Color i Composició’.

Imprescindible reserva prèvia a través del portal entrades.martorell.cat

Inauguració del mòdul ‘La mirada tàctil’ a l’exposició permanent ‘Color i Composició’

Diumenge 3 de juliol a les 13h – Muxart, Espai d’Art i Creació Contemporanis

Inauguració del mòdul ‘La mirada tàctil’ al MUXART, Espai d’Art i Creació Contemporanis. Aquest recurs, realitzat amb el suport de l’Oficina de Patrimoni Cultural, contribueix a garantir l’accessibilitat dels museus a els usuaris. “La Mirada  Tàctil” ofereix diverses accions multisensorials que fan l’exposició més accessible, com ara una taula-paleta d’en Jaume Muxart que actuarà com a punt tàctil, un dossier amb informació de l’exposició en braille i la reproducció en relleu d’algunes obres, o unes petites càpsules informatives que aportaran explicacions dels espais en diversos llenguatges.

Localització